söndag, oktober 11, 2015

autumn pastels.

Um, may or may not ha shoppat två stycken höstkappor innan jag ens steg ur sängen i morse. Mitt försvar är:

1. Det är kallt. Jag fryser.

2. Den ena kappan från Zara var en grå, oversizad, bylsig och mysig historia som jag har spanat på länge, så det var ett överlagt och moget köpbeslut

3. Den andra kappan från La Redoute var kamelfärgad, vilket är både klassiskt och trendigt, nedsatt med halva priset, och eftersom La Redoute är en cray sajt som inte har koll på sina egna rabattkodsregler lyckades jag med lite enkelt trixande få ner priset till under 450 kr. Som hittat.

4. Se bara vilka härligt softade höstoutfits i mjuka pasteller jag kommer kunna få till med min nyshoppade Zara-kappa som bas. Ladies and gentlemen of the jury, I rest my case.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar