söndag, oktober 18, 2015

det kommer aldrig va över.

Gudarna måste ha varit på min sida igår, för det var kaos till bokningen av Håkan Hellström - vid ett tillfälle fick man ett upplyftande meddelande om att kön var lika lång som från Ullevi till Lerum och tillbaka - och nästan ingen jag har pratat med fick biljetter, men jag fick dem! Nio stycken dessutom! Loca bananas, jag brukar aldrig ha tur med såna grejer.

Jag passade lämpligt nog på att bli Håkan-fan när jag flyttade till Gbg, sedan dess har jag sett honom både på Slottskogsvallen 2013 och på förra årets helt magiska Ullevi-konsert, så jag är redan exalterad över nästa års spelning. Blir det bara en bråkdel av hur fantastiskt det var förra sommaren så är det ändå världsklass. Glöm ABBA, Ikea och kungahuset, Håkan är helt klart Sveriges största national treasure.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar